Tehnologie

Din cauza situatie destul de grave in care ne-a adus virusul corona, foarte multe companii au fost nevoite sa isi trimita angajatii sa lucreze de acasa pentru a evitat riscurile la care sunt expusi. Dar munca de acasa presupune sa ai o tehnologie si dispozitive care sa iti permita sa faci acelasi lucru ca la locul de munca. Daca ai fost trimis sa lucrezi de acasa poate te bucuri, poate nu. Poate ca acasa nu ai conditiile potrivite pentru a lucra si de aceea ai prefera sa mergi in continuare la locul tau de munca. Astfel ca, trebuie sa iti creezi acasa conditiile astfel incat sa te simti ca la munca si trebuie sa ai toata dispozitivele de care ai nevoie pentru a-ti face treaba si tehnologia pe masura. 

Este necesar sa iti pui la curent clientii ca lucrezi de acasa, dar trebuie sa faci in asa fel incat faptul ca lucrezi de acasa sa nu ii afecteze. Trebuie sa fii disponibil pe tot parcursul programului tau de munca, pentru a-ti pastra clientii. Acestia nu trebuie sa fie nemultumiti ca la o ora anume nu te-au gasit online. Trebuie sa aveti o platforma care sa permita comunicare cu clienti si colegi. Ceea ce presupune un suport digital pentru angajati de chat sau mesagerie, respectiv videoconferinta. Izolarea pentru o perioada mai lunga poate duce la servicii de intrebari ale clientilor. 

Este necesar sa formati convorbirea cu ai tai clienti astfel incat sa incat sa te simta aproape pentru o interactiune mai buna, trebuie sa ai abilitatea aceasta pentru ca munca de acasa nu iti permite sa te intalnesti cu clientii tai. Trebuie sa le adresezi intrebati destul de frecvent pentru o colaborare mai eficienta, pentru a simti ca munca de la distanta totusi este conectata. 

Sustinerea clientilor este de asemenea un lucru deosebit de important care ajuta semnificativ la crearea unei imagini bune a brandului. De aceea trebuie sa iti susti clientii si in mediul online prin intermediul platformelor de socializare. Trebuie sa se vada ca brandurile fac lucrurile corect. 

O parte esentiala in munca de la distanta este aceea sa faci clienti sa se simta apreciati. Trebuie sa le pui la dispozitie diferite metode prin care ei iti pot oferi un feedback cu privire la serviciu sau la experinta. 

De aceea trebuie ca acasa sa ai la dispozitie tehnologia necesara pentru a presta toate aceste treburi cu succes, pentru a avea clienti multumiti, pentru a putea sa iti ofere un feedback. Si munca de acasa poate aduce succes ca si cea de la locul de munca, doar ca trebuie sa fii disponibil pe tot parcursul programului de munca si sa faci sa te simti conectat cu clientii tai.