» Stiri Auto » Contact » Arhiva » Vanzari masini » Prognoza meteo » RSS stiri auto » Preluare stiri auto

Ambulofobia
Ambulofobia Conform profesorului Laurentiu Mitrofan, fobia este caracterizata ca o frica puternica, irationala, insotita de maniferstari psihofiziologice, care se declaseaza in prezenta unui anumit obiect... ...continuare

Catalog auto » FORD Fiesta

FORD Fiesta

Micutul nu mai e chiar asa de micut, a primit noua centimetri in plus fata de predecesorul sau. Cresterea in dimensiuni isi arata efectele. Un progres evident este senzatia mult mai placuta de spatiu, care, datorita liniei relativ inalte a acoperisului este foarte generoasa. Fata de restul calitatilor, un aspect se prezinta mai degraba retras: temperamentul motorului pe benzina de 1,4 litri cu 80 CP. Consumul motorului 1.4 16V este de 7,3 litri. Atuul propulsorului este zgomotul de rulare. Nivelul scazut al acestuia se datoreaza decuplarii si izolatiei fonice de tip Motorsound-Modulation. Pozitiva ramane si dotarea de siguranta, care cuprinde ABS in serie cu distribuitor al fortei de franare, airbaguri frontale si laterale in fata, precum si airbaguri pentru umeri si cap in fata si in spate.

 

Hatchback   Numar usi: 5
Model Cilindri/
Cilindree
Putere
(CP)
Cuplu
(N*m)
0-100
(sec.)
Vmax
(km/h)
Consum
(l/100km)
Pret CIP/DDP
(euro)
1.3i Ambiente 5u. /1299 70 106 15.8 158 8.4/5/6.2 8025/9645
1.6i Trend 5u /1598 100 10.6 185 9.1/5.2/6.7 9760/11730
1.4 TDCi Comfort 5u /1397 68 14.9 164 5.6/3.8/4.4 9055/10803
1.25i Ambiente 5u. 4/1242 75 14.6 163 8.2/4.7/6 7890/9483
1.5TDCi Comfort 5u. /1399 68 15.5 163 5.3/3.7/4.3 9395/11292
 
Hachback (doua volume)   Numar usi: 3
Model Cilindri/
Cilindree
Putere
(CP)
Cuplu
(N*m)
0-100
(sec.)
Vmax
(km/h)
Consum
(l/100km)
Pret CIP/DDP
(euro)
1.25i Ambiente 3u. /1242 75 14.6 163 8.2/4.7/6 7685/9237
1.6i Trend 3u. 4/1596 100 11 183 8.8/5.1/6.4 9360/11250
2.0 ST 3u. 4/1999 150 8.4 208 12390/14892

dictionar auto

CICLU IN PATRU TIMPI
CICLU IN PATRU TIMPI

Ciclu al motorului cu ardere interna care necesita doua rotatii ale cilindrului sau patru curse de piston pentru a obtine o cursa utila, una interna, una de evacuare si una de compresiune. Poarta si numele de Otto. Este mai util eficient decat motorul cu ciclul in doi timpi.

alti termeni
Catalog auto
Oferte de finantare